Děkujeme za pochopení.
T97o63m30á55š 29D51v45o51ř74á62k
Pokud jde o počet lidí zaměstnaných v automobilovém průmyslu, tak si nevymýšlí ani jeden z autorů. Těch 12,7 milionů uváděných mým jmenovcem - stačí zadat do googlu odkazovanou zkratku ACEA a na dvě kliknutí zjistíte, v čem je rozdíl. Přímo se výrobou aut, součástek a příslušenství živí opravdu "jen" nějakých 2,2 milionu lidí. Ale na to se nabaluje celá řada dalších profesí: prodejci, opraváři, čerpadláři a další a další, viz http://www.acea.be/statistics/tag/category/employment-trends
Sám jsem k těm státem vynuceným "inovacím" také spíš skeptický. Regulace často řeší problémy, které by bez ní vůbec neexistovaly - např. nikdo normální by v Evropě nejezdil osobním autem na naftu, nebýt toho, že evropské státy naftu daní méně než benzín. Norma chce snížit spotřebu, tak se začnou vyrábět turbodiesely a ejhle, máme tu smrtonosné mikročástice. Tak norma zavede nutnost osazovat vozy filtrem pevných částic a ejhle, ono se to při jízdě ve městě zanáší, snižuje výkon a zvyšuje spotřebu. Norma chce další snížení spotřeby, tak se začnou vyrábět TSI, přeplňované benzíňáky. A ejhle - staré dobré pevné částice máme i u benzínu. A co na to regulovčíci? Překvapivě hodlají požadovat DPF i pro TSI.
Kvalitně naimplementovaný systém start-stop je ve městě fajn, ten hybrid asi taky, i když to stojí majlant. Ale když s tím budu jezdit dlouhé vzdálenosti, tak akorát povezu zbytečných 100 kg baterií a úspora se nebude konat žádná.
J56a77r83a 38R53a79n62k
Prius Hybrid mne stal 29.000.--$CA. to neni nijak moc na uspory na benzinu, horsi to bylo v zime, je hrozne nizko na silnice, jinak to bylo prima auto, ale zustavala jsem predkem viset na zvysenem chodniku a take zde jezdi veskere taxiky Prius, je to usporne, i po meste nejakych 5 litru, akorat si stezuji slepci, ze neni na prechodech slyset, prechody ovsem na zelenou pipaji, takze stiznost by byla v poradku, pokud by to museli udelat behem.
P27a36v78e72l 89M98a35c70h63a48č17e51k
Díky za článek. Není to první případ, kdy se komentátoři iDnes, resp. Dnes dostávají mimo realitu, častý je výskyt i na Technetu.
Podepisuji zejména poslední odstavec, protože hodně lidí se cítí být odborníky a povolanými k rozdávání mouder a té jediné pravdy. Většinou však dosti pochybné.
L44a83d85i61s32l82a69v 18H63n19y58k
Pane autore, sice nejsem žádný expert, ale beru to z pohledu dělníka ve fabrice.
Za komunistů z naší vesnice vyjížděl jeden autobus (myslím tím autobus s lidmi na směnu) a spojení jsme měli na všechny tři směny.Autobus vozil lidi i do dalších vesnic, takže autobus z odpolední směny končil v jiné vesnici, kde řidič přespal a rána nabíral lidi na ranní směnu.
Na to všechno stačil JEDEN autobus.Dneska vyjíždí z vesnice na padesát aut (a tomu Vy říkáte ekologie a operujete tím, že auta jsou ekologická), a to nepočítám auta z dalších přilehlých vesnic.V dnešní době autobusy na žádnou směnu nejezdí.
Zrovna tak, firmy lidi NUTÍ jezdit do práce autama.Když jsem scháněl práci, tak se mně v několika firmách ptali, čím budu jezdit do práce.Když jsem odpověděl, že autobusem (tenkrát ještě jezdily), tam mně řekli, že mně nechtějí, protože potřebují flexibilní lidi, kteří jim budou zůstávat přesčas a NEBUDOU se vymlouvat, že jim domů už nic nejede.
L60a35d20i37s70l55a10v 35H76n44y94k
A ještě jsem chtěl dodat k tomu, že jsou auta cenově dostupná.
Jako dělník ve fabrice jsem si za komunistů za čtyři roky ušetřil na Š 120.Dneska si jako dělník za 4 roky na Fabii neušetřím, protože tenkrát se mně po celou dobu NEZVEDLY ceny základních potřeb (potraviny, voda, elektřina, doktor a léky).
Ukažte mně v dnešní době, které 4 roky se tyto komodity nezvedaly.A to nepočítám, že musím šetřit na to, když přijdu o zaměstnání a musím mít nějakou rezervu na přežití, což jsem za komunistů nepotřeboval.
- Počet článků 55
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1597x
Je ženatý, má celkem 3 děti a jednoho psa (menší živočichy nepočítá).