Děkujeme za pochopení.
I64v86o 89J54a54n47o10v33s42k28ý
No a německý soud také požehnal mnohoženství, takže na co jsou zákony
I16v49o 96J57a12n94o27v15s28k33ý
Nejvíce sajrajtu do ovzduší ovšem vypouštějí proudová letadla a to nikomu nevadí.
P12e14t76r 78S47k23á73c46e65l
Souhlas s posledním odstavcem článku - zdravého rozumu je nám třeba, zvláště v politice. V tomto ohledu předběhl dobu pan Petr Hannig se svojí Stranou zdravého rozumu. Kdo další ho bude následovat a/nebo s ním spolupracovat na dobrém díle?
A89n78t20o32n60í23n 80K52o19u24n86o92v17s24k60ý
Jenže těch souvislostí je třeba brát v úvahu mnoho.
EURO normy byly řadou automobilek chápány jako zbraň proti konkurenci.
Náklady na vývoj jednotlivých stupňů EURO dokázaly růst podstatně rychlejším tempem než bylo tempo snížení emisí, které ty normy požadovaly a jen některé automobilky si mohly dovolit tak nákladný vývoj platit.
Ty potom postupně převzaly ty méně finančně vybavené konkurenty.
A tak probíhalo něco jako kdysi horečnaté zbrojení mezi Sovětským svazem a USA se snahou uzbrojit druhého.
Čistota ovzduší nezajímala nikoho.
J23i44r31k33a 53B41r76u64n14n77e73r
Ukazuje to vlastně jen jedno, státu i EU se nedá věřit. Člověk si koupí výrobek, v podstatě státem posvěcený a stát mu s ním poté zakáže jezdit. hnus.
O59l20g20a 17P40a72v63l66í51k48o94v26á
Shrnula bych to takto: lidstvo obecně je velmi nakloněno k podvodům, o kterých se domnívá, že se ho nedotknou a zároveň velmi nakloněno neřešit podvody od podlahy, ale obejít je. To německé řešení je výkladní skříní tohoto závěru.
Údajně je možné doplnit téměř každý naftový dopravní prostředek o účinné filtry, jenže to by musel instalovat výrobce do vozů na vlastní náklady, takže nejsnadnější je křápy zakázat a očekávat nové kupce
V45l43a30d51i18m90í40r 40Š93ť88a26s65t12n91ý
Rozhodnutí německého soudu je naprosto vadné. Soud se z toho vyvlékl a přenesl pravomoc zákazu jízdy dieselů na městské rady. Jak ale může nějaká městská rada rozhodnout o tom, že auťák zakoupený v souladu s platnou legislativou, který má platnou technickou kontrolu, jejíž nedílná část je kontrola emisí, která musí být v pořádku aby auto TK prošlo, může rozhodnout, že to všechno, za co majitel navíc platí pravidelně ne úplně malé peníze, neplatí a auto je nezpůsobilé provozu? Podle mě to není možné a pokud by se občané obraceli na soud, nemohli by prohrát. To totiž není zdůvodnitelné.
I50v91a34n 22V24e15s53e86l63ý
Máte pravdu. Dosud platilo v některých německých městech omezení emisními zónami dle emisní normy auta. Docela spravedlivé. Proč bude teď norma Euro (např.) 4 v dieselu zakázaná a stejná norma v benzínu pro provoz ve městě OK? Pro jeden typ pohonu platí norma stále, druhému vyhovujícímu normě stejné bude vjezd zakazován.
Nenapsal bych ani slovo pokud by se prostě emisní zóny v těch městech změnily tak, že by zakazovali vjezd vozidlům schválených do dosažení jedné normy. Bezinům i nafťákům. Tak bych to považoval za spravedlivé vůči majitelům kteří si auta koupili v dobré víře, že budou moci používat diesel stejně jako benzín.
- Počet článků 55
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1597x
Je ženatý, má celkem 3 děti a jednoho psa (menší živočichy nepočítá).