Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I30v63a22n 75V90e16s69e62l28ý

27. 9. 2019 12:51

Jak já jsem rád, že od Měchenic do Prahy nebo opačně nemusím jezdit každý den jako moji příbuzní. Jezdím tam většinou o víkendech a zaznamenávám opačné chování - po zelené na semaforu se hodně často některý řidič rozjede až více jak sto metrů za autem před ním. Minulý víkend se našli tři takoví v koloně a i když jsem stál na dohled od semaforu na tu jednu zelenou jsem neprojel. A nejlepší je cyklista který kolonu předjede a potom celá kolona (pokud je na první pozici např. autobus nebo někdo kdo se cyklistu bojí předjet) jede krokem. Já jsem dost odolný protože času mám dost, neschvaluji předjíždění za každou cenu ale někdy je to " na hlavu" co řidiči opačného gardu než zmiňujete dokáží.

0 0
možnosti
JD

Krásně jste popsal klasického Českého občana! Kde může, tak podvádí, krade, lže!!!

1 2
možnosti
ZB

Podle sebe soudím tebe....;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1597x
Vystudovaný matematik, poté působil 17let v centrální bance (od pozice referenta po viceguvernéra). Poté přes 5 let v poradenské firmě, ale také jako spolupracovník Bankovní asociace, člen různých poradních skupin a častý pisatel do médií. Mimo to spolupracuje s neziskovým sektorem či vede tréningové programy pro centrální bankéře v zahraničí.
Je ženatý, má celkem 3 děti a jednoho psa (menší živočichy nepočítá).

Seznam rubrik