Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IJ

No a německý soud také požehnal mnohoženství, takže na co jsou zákony?

2 1
možnosti
IJ

Nejvíce sajrajtu do ovzduší ovšem vypouštějí proudová letadla a to nikomu nevadí.

0 1
možnosti
PS

Souhlas s posledním odstavcem článku - zdravého rozumu je nám třeba, zvláště v politice. V tomto ohledu předběhl dobu pan Petr Hannig se svojí Stranou zdravého rozumu. Kdo další ho bude následovat a/nebo s ním spolupracovat na dobrém díle?

1 1
možnosti
AK

Jenže těch souvislostí je třeba brát v úvahu mnoho.

EURO normy byly řadou automobilek chápány jako zbraň proti konkurenci.

Náklady na vývoj jednotlivých stupňů EURO dokázaly růst podstatně rychlejším tempem než bylo tempo snížení emisí, které ty normy požadovaly a jen některé automobilky si mohly dovolit tak nákladný vývoj platit.

Ty potom postupně převzaly ty méně finančně vybavené konkurenty.

A tak probíhalo něco jako kdysi horečnaté zbrojení mezi Sovětským svazem a USA se snahou uzbrojit druhého.

Čistota ovzduší nezajímala nikoho.

0 0
možnosti
JB

Ukazuje to vlastně jen jedno, státu i EU se nedá věřit. Člověk si koupí výrobek, v podstatě státem posvěcený a stát mu s ním poté zakáže jezdit. hnus.

2 1
možnosti
OP

R^ Shrnula bych to takto: lidstvo obecně je velmi nakloněno k podvodům, o kterých se domnívá, že se ho nedotknou a zároveň velmi nakloněno neřešit podvody od podlahy, ale obejít je. To německé řešení je výkladní skříní tohoto závěru.

Údajně je možné doplnit téměř každý naftový dopravní prostředek o účinné filtry, jenže to by musel instalovat výrobce do vozů na vlastní náklady, takže nejsnadnější je křápy zakázat a očekávat nové kupce

0 0
možnosti
Foto

Rozhodnutí německého soudu je naprosto vadné. Soud se z toho vyvlékl a přenesl pravomoc zákazu jízdy dieselů na městské rady. Jak ale může nějaká městská rada rozhodnout o tom, že auťák zakoupený v souladu s platnou legislativou, který má platnou technickou kontrolu, jejíž nedílná část je kontrola emisí, která musí být v pořádku aby auto TK prošlo, může rozhodnout, že to všechno, za co majitel navíc platí pravidelně ne úplně malé peníze, neplatí a auto je nezpůsobilé provozu? Podle mě to není možné a pokud by se občané obraceli na soud, nemohli by prohrát. To totiž není zdůvodnitelné.

3 1
možnosti
Foto

Máte pravdu. Dosud platilo v některých německých městech omezení emisními zónami dle emisní normy auta. Docela spravedlivé. Proč bude teď norma Euro (např.) 4 v dieselu zakázaná a stejná norma v benzínu pro provoz ve městě OK? Pro jeden typ pohonu platí norma stále, druhému vyhovujícímu normě stejné bude vjezd zakazován.

Nenapsal bych ani slovo pokud by se prostě emisní zóny v těch městech změnily tak, že by zakazovali vjezd vozidlům schválených do dosažení jedné normy. Bezinům i nafťákům. Tak bych to považoval za spravedlivé vůči majitelům kteří si auta koupili v dobré víře, že budou moci používat diesel stejně jako benzín.

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1597x
Vystudovaný matematik, poté působil 17let v centrální bance (od pozice referenta po viceguvernéra). Poté přes 5 let v poradenské firmě, ale také jako spolupracovník Bankovní asociace, člen různých poradních skupin a častý pisatel do médií. Mimo to spolupracuje s neziskovým sektorem či vede tréningové programy pro centrální bankéře v zahraničí.
Je ženatý, má celkem 3 děti a jednoho psa (menší živočichy nepočítá).

Seznam rubrik