Děkujeme za pochopení.
M54i24c89h97a55l 86K33a13n89d37a
Jako hlavní a jediné vozdlo elektromobil moc praktický není.
Avšak když žiju na vsi a nemám problém zřídit dobíjení, pak by se mi do naší flotily jeden až dva elektromobily docela hodily. Na cesty do práce (20km tam, 20km zpět) nebo na nákupy je to dobrá volba. Navíc beznutnosti výměny oleje, bez starosti o chladící kapalinu.
M45i13r37e22k 67Ř45í97h15a
Skoro by se chtělo říct, ševče drž se svého kopyta. Elektromobil jako hlavní dopravní prostředek individuální dopravy? To není ani hodně špatný vtip. Netvrdím že nemá budoucnost. Ale při dnešním dojezdu, rychlosti nabíjení a ceně nemůže "fosilním" vozítkům konkurovat. Nehledě na to, že chybí řádná dobíjecí infrastruktura (už vidím jak na sídlištích čouhá z každého okna kabel k autu) a že nemáme ani výkon eletráren a kapacitu přenesové soustavy. Elektropohon pro MHD (metro a tramvaje už máme) městské zásobování, taxikáře proč ne. Ale jak píšu, pokud nedojedu do Brna a zpět aniž bych musel "tankovat" tak je to spíš hračka pro bohaté.
R51a94d24i65m 65P17o98l78á29š20e59k
No, je to defakto hračka i těch chudých.
Odkud, z peněz kterých daňových poplatníků se berou peníze na dotace těchto elektromobilů či skryté dotace, například osvobození od dálničních poplatků, plateb za parkovací místa či vyhrazené jízdní pruhy atd? Jako tomu v mnoha zemích je.
J68a50k68u42b 40B71o45h14o67n74ě53k
Díky autorovi za to, že tu snůšku nesmyslů o "německých elektroautech" okomentoval.
Pani Zíma asi dobře ví, proč pod svými články nepovoluje diskuzi. Bez oponentury se to mnohem lépe háže nesmyslnými čísly.
J10a93n 27Z29í41m41a
To dělám kvůli trollům jako je pan Vokoun a kvůli chronickým viničům jako js.....
V56í53t10ě49z44s38l88a33v 71Ř81í30p78a
Denně chodím kolem sídliště a večer je všechno kolem obsazené auty, mohl by mě někdo vysvětlit, jak se takové množství aut bude nabíjet, to bude na každém metru nabíjecí stanice, nebo budeme přeskakovat natažené kabely ? Auta stojí z důvodů nedostatku parkovacích ploch i ve vedlejších ulicích, tak tam taky budou všude dobíjecí stanice, nebo budu prosit u majitele domku, jestli by mě to nenechal dobít z jeho zdroje? Je to naprosto nedomyšlené a tím pádem odsouzené k zániku, jedině, že by se časem auta dobíjela solární cestou, ale to ještě nějakou chvíli potrvá.
J76a25n 87Z83í82m18a
Ty kabely stojí od 150 euro a jak se panečku kradou....
J13a72n 64Z75í62m77a
Víte pane Niedermayere to je hezké že se na to zkusíte dívát jinýma očima než já. A je dobré několik věcí doplnit.
To že město a své sousedy nejmenuji, neznamená, že nejsou. Jen jim, ani sobě nedělám zle. Vaše slova o fiktivnosti mých bývalých sousedů mi zní jako ono politické - (To není a nikdy nebude pravda !) nebo si doplňte jiné tisíckrát omílané tvrzení našich politiků.
Před lety ti kdo obhajovali obnovitelné zdroje, dokonce i politici, tvrdili, že je to energie zadarmo. Když dnes člověk rozpočítá čtyři tisíce za elektřinu, tak šest set z toho, činí položka "Podpora obnovitelných zdrojů". Tedy - do vzduchu vyhozené peníze. Tedy, naopak tu ekologickou energii doplácíme ze svého.
K těm technickým zázrakům. Citoval bych dvě auta. Auto paní pošťačky se jmenuje Streetscooter a skutečně ujede 110 km v létě a jako i jediné trochu topí - za cenu zkrácení dojezdu. Pro rodinu ale použitelné není.
J32a61n 56Z93í29m47a
Jörgovo auto (původně ho koupil své paní) je elektrická verze Smartu a ono skutečně bez topení ujede asi 80 km. Všechna ostatní auta jsou vlastně jen elektrickými verzemi běžných modelů, které nejsou dražší oproti benzinové verzi o víc jak 30 procent dražší. Tedy na to ti lidi ještě mají.
Auta jako Tesla stojí částky v milionech. Máte pravdu - něco ujedou. Divil bych se kdyby zástupce tak solidní a konzervativní strany jako je ta vaše, někdy hlasoval se Zelenými pro zakázání starších aut - ale v rámci frakcí v EP už bylo v minulosti vidět leccos. Můj článek si nedělá nárok na 100 objektivitu, ale cituje zkušenosti lidí, co ta auta mají. A ty starosti co s tím jsou.
Citoval jste standardní dojezd dnešních plnohodnotných elektromobilů. S těmi 200 kilometry jste celkem blízko pravdě.
Z45d74e66n31ě74k 20B20á33r22t79a
Karma.Ten blog pana Zímy byl neskutečný blábol.Ovšem učel splnil.Zanadávat si na Zelené a EU.Fakt,že nejvíce se rozvíjející se výroba a použití elektroaut je nyní v Číně,nikoho moc nezajímá.Jen mě pobavila typicky česká představa,kde se předpokládá,že paní poštačka bude automaticky zneužívat své auto pro soukromé učely....
J18a68n 88Z24í35m89a
Tady je vidět jak Nazelenají lžou. V tom článku nic takového není.
V58l64a21d27i85m23í56r 75Z65e92m75a76n
Proč je to tak nepochopitelné, pane autore. Elektrobusy pro městské dopravní podniky, samozřejmě ano, tam jde jenom o to, aby ten bus vždy stačil dojet na nabíjecí základnu a místo něj vyjel na linku další. Hybridy jistě, ve městě na baterii, mimo město na benzin s tím, že se baterie bude tak i dobíjet. Ale eauta přece logicky musí trpět spoustou neduhů. V zimě špatně topí, respektive, nejlépe je netopit, abych dojel dál, musí také svítit - další problém elektroaut. I těch vámi uváděných 200 km je přece málo. Úplné nabití určitě trvá déle, než natankovat nádrž benzínu, na tu navíc dojedu určitě dál, než 200 km.
Pan Zima napsal velmi správný blog, elektroauta jsou stále ještě hudbou budoucnosti. Navíc on se zřejmě pozastavil nad tím, že některé firmy (ta německá pošta), to nasadila z propagačních důvodů.
Pro obyčejného uživatele nemá elektroauto žádný praktický význam. Tudy cesta nevede.
J87a87n 43Z68í84m35a
Já sám si myslím že elektrobusy od určité technologické úrovně smysl mají. U aut to bude za hodně dlouho.
J17o63s56e11f 15K77l59a69t
Také jsem ten článek považoval za silvestrovský vtípek.
J38a93n 14Z75í60m37a
Já jsem se taky se sousedy nasmál - když mi o těch autech vyprávěli. Hezky se v tom jezdí, sám jsem se v jednom na silvestra svezl. ale nechtěl bych to ani za ......
I86v72a95n 44V76e42s34e88l98ý
Elektromobilem bych mohl odjezdit cca 85 až 90% svých jízd a dojezd okolo 130km by stačil, ale ... .
Kupovat si byť ojetý Fiat 500e (na ten jsem v inzerci koukal) za 350 000,- Kč a k němu mít ještě auto na těch zbývajících 10 až 15% jízd nevím. A to parkuji na svém pozemku takže pomalé nabíjení by asi nebylo ten hlavní problém. Bylo by to ekonomické? Těžko. A nemít to druhé auto na delší trasy a před cestou ho shánět někde v půjčovně nebo jinak? Mnohdy právě takové cesty neplánuji s dostatečným předstihem. Takže za mě zatím ne.
V11o37k98o42u32n 45V78l20a32d42i81m60i77r
Ten text je uplne nesmyslny a pripada mi to, ze ho psal skolak ze ctvrte obecne. V jednom Braniborskem meste, a vse tak obecne, ze tomu clovek s aspon IQ dnesniho dne nemuze verit.
Nekde uz jsem psal, ze snacha jezdi s jejim i3 denne do vic nez 40 km vzdalene skoly ve Schwarzwaldu ucit..
Za ty 3 roky co ho ma nemela zadne problemy. Ve skole sice zadnou nabijecku nemaji, ale doma pres noc to funguje perfektne.
V87l53a86d60i57m57í29r 51K10r14o65u87p13a
Tak snachu pozdravujte a popřejte jí za mě šťastnou cestu, až se tím svým vozítkem vydá na dovolenou...
- Počet článků 55
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1597x
Je ženatý, má celkem 3 děti a jednoho psa (menší živočichy nepočítá).